31/03/2016

Rosa de les Neus Marco-Palau participa al I Congrés Internacional Comunicación y Pensamiento a la Universitat de Sevilla celebrat entre els dies 9 i 11 de març de 2016.

La seva ponència, titulada “Debate territorial en el Estado Español en la prensa alemana: Estudio de caso de las Elecciones Generales del 20 de diciembre de 2015”, va ser presentada dins el simposi Análisis del discurso político, mediático, retórico y cinematográfico.

El congrés va congregar investigadors acadèmics de diversos àmbits de la comunicació i el periodisme. L’objectiu del Congrés és oferir un espai d’intercanvi entre els investigadors, exposar les noves recerques i promoure els estudis sobre el desenvolupament social.