Rosa de les Neus Marco-Palau ha realitzat una estada de recerca de 9 mesos a la Goethe-Universität Frankfurt (Alemanya).

28/07/2016

Rosa de les Neus Marco-Palau ha dut a terme una estada de 9 mesos a la Goethe-Universität Frankfurt (Alemanya), en el marc de la cotutela doctoral que està seguint entre les Universitats Pompeu Fabra i Goethe-Universität Frankfurt.

Durant l'estada de nou mesos desenvolupada entre el 2015 i el 2016 Rosa de les Neus ha entrat a formar part de la Graduate School de la Goethe-Universität Frankfurt (GRADE), l'Acadèmia de Graduats i centre de formació avançada per a investigadors i professors de la Universitat. Allà ha participat, entre d'altres, en diversos seminaris i cursos en alemany d’especialització en Metodologia qualitativa, Praxis científica en investigació, Política i cultura alemanyes i Recerca doctoral.